الثلاثاء، 6 مايو 2008

وداعا لعالم التدوين




انا بكلمكم وانا فى اخر اللحظات
قبل ما امى تشيل الكمبيوتر
عشان خاطر الامتحانات
بعد ما لاحظت فى الاونه الاخيره
انشغالى عن المذاكره بالكمبيوتر والمدونات
المهم امى اديتنى علقه محترمه
وقالتلى والله لأشيل الزفت ده
لكنى رجوتها على انى اكتبلكم
رسالة وداع
رساله ليكم اودعكم فيها
قبل ما يحصل اللى هيحصل
ان شاء الله انا امتحاناتى
هتبتدى يوم 18 مايو
وهخلص يوم 29مايو
ياريت دعواتكم معايا
اقابلكم ان شاء الله يوم الخميس 29 مايو
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هناك 37 تعليقًا:

الكاتب احمد كاجوال يقول...

أولا ما شاء الله مدونة مميزة و مضمون فعلا متميز .....

ثانيا أدعوك لدخول مدونة الصحبة الشبابية و مشاركتنا أرائك و أفكارك بل و تعليقاتك و خاصة بموضوع

الشباب و التغيير فى مصر

أرجوك كن اجابي ولو برد لأن شرف ليا اني أشوف تعليق عندي أرجوك متحرمنيش ردك و تعليقك ,, رجاء مش أمر " يا تري حتكسفني ولا لأ " ....

و عموما ... جزاك الله خيرا علي أي حال

http://so7bah.blogspot.com

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

خضتني يا شيخ
دي اجازة صغنتوتة
وترجع لنا ناجح بالسللامة يارب
اسمع كلام ماما وخليها تشيله دول عشر ايام بس اوعى تبص له بقولك
دعواتي

روينا يقول...

ايه ده هو كلكم هتمشو ولا ايه
الظاهر هتعدى منكم وهمشي انا كمان
مع السلامه وتروح وترجعلنا ناجح يارب
سبحان الله نفس الكلام بتاع الامهات

ام يحيي يقول...

ايه ده ؟؟ خضيتنا يا راجل

اسمها الي اللقاء مش وداعا

ربنا معاك .. عايزينك ترفع راسنا
وتثبت لهم في البيت ان التدوين عمره مايعطل المذاكرة

ادعيلنا احنا كمان

آفاق الحرية يقول...

هههههههههههههههه
ربنا يوفقك ان شاء الله ويعينك
واحنا كلنا هنتحط غي نفس الموقف ده ان شاء الله
بس كمان كام يوم
ههههههههههههه
تحياتي

واحد من البلد دى يقول...

ربنا يقويك على الأثنين..؟؟
الإمتحانات..
وعلقة الست الوالدة..
هههههههههههه
يا رب تنجح وتبقى من الأوائل..
أو سلاح التلميذ حتى..ههههههه
المهم تنجح..
ربنا معاك

الفاتح اليعقوبي يقول...

السلام عليكم
ياسيدي ربنا يخليلك الحاجة وشد حيلك يابطل بس غريبة حكاية ضربتني دي ايه ياعم انت مش واخد وضعك في البيت ولا ايه لالالا
انا عايزك تعمل اضراب مفتوح عن الطعام والشراب وتجبلهم بتوع حقوق الانسان في البيت وتقلبها ضلمة
ههههههههه
ربنا يوفقك في الامتحانات
والسلام

اسلام صديق يقول...

ربنا معاك



وترجع بعد فترة الاعتقال قصدي الامتحان

Heba Mohamed يقول...

بالتوفيق يا بطل

CrY2DaY يقول...

ربنا معاك ومعانا ويارب نخلص الامتحانات على خير اهم حاجة

ومتزعلشى ان الكمبيوتر اتشال انا نفسى حد يشيلة من قدامى

ــــــــــــــــــــــــــــــ
دعوة لفعل الخير
اتمنى زيارة مدونتى

تحياتى

Empress appy يقول...

ربنا معاك يا رب
وتجيب بيبسى فى ايديك وانت جاى

صريح أوي يقول...

السلام عليكم
حبيت بس امر
وأسلم
واطمأن علي الكمبيوتر
ها سليم
شد حيلك في المذاكرة

Hossam Nasr يقول...

باقي ساعات قلائل على إرسال رسالة تحمل توقيعاتنا نطالب فيها الحكومة الهولندية بإصدار قوانين تمنع ازدراء الأديان وتحمي بها الإسلام من العنصرية والإرهاب الفكري...توقيعك تدافع به عن دينك
Kawlansadida.blogspot.com

موناليزا يقول...

والدتك معاها حق لاالكمبيوتر ولا النت هيخلصوا
اهتم بدروسك وركز فى مذاكرتك وان شاء الله بالنجاح الباهر

walaa rizk يقول...

ربنا معاك ومعانا ان شاء الله موفقه بأذن الله

هو كلام الامهات واحد فعلا

يالله ذاكر كويس وربنا معاك

nanosa يقول...

اولا المدونة زي العسل ولذيذة اوى
وربنا يوفقك في الامتحانات
عايزين نسمع اخبار حلوة

سلامي لك

shaimaa elgarhy يقول...

اول ماقريت العنوان انخضيت...هههههه

قولت ايه هما نزلوا قرار بمنع التدوين ولا ايه؟؟؟

تطلع ظنى فى محله بس الرار طلع من مامتك

انا كنت فاكرة القرار من حد تانى ...يااااااااااه الحمد لله

ربنا يوفقك يارب ...بس اوعى تاكل علينا حلاوة النجاح...مش هنسيب حقنا

يااااااارب اعلى الدرجات ...انا طمعانه فى حلاوة النجاح

غير معرف يقول...

ربنا معاك يارب
بالتوفيق ان شاء الله
بس عايزينك ترفع راسنا لفوق و نشوف بقي علقه ماما نتيجتها ايه
الا صحيح اترقيت ووصلت للضرب بالحزام و لا لسه هههههههههه
ربنا معاك يارب

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

ربنا يوفقك ان شاء الله

اوعى تفكر يقول...

ربنا يكرمكم يا اخواتى على تعليقاتكم
بس انا اسف انى مش هقدر ارد عليها بسبب
انى بمتحن اليومين دول
ربنا يكرمكم ان شاء الله

khobayb يقول...

إلى اللقاااااااااااااء

يا صديقي

بعد الامتحانااااااات

وفقك الله وأعانك

_**( قلب الأسد )**_ يقول...

اخى الكريم وفقق الله الى كل خير ورزقق التفوق ان شاء الله تعالى
تقبل تحياتى

غير معرف يقول...

يا عم بطل تدوين خالص وارحمنا بقى
ربنا يسامحككككككككككككك

أختكم فى الله يقول...

ما شاء الله المدونة متميزة وجميلة جدا

انا اضفتها عندى بعد اذن حضرتك

ربنا يكرمك وبوفقك فى الامتحانات وترجع للتدوين مرة تانية ان شاء الله

أم أحمد المصرية يقول...

لا بتضحك علينا :))))))))))

انت مش لسه معلق عندي في المدونة اليوم طيب حقول لماما
علي العموم ربنا يوفقك و ينجحك يار بو اسمح لي اقدم لك هدية بمناسبةالتعارف

اهديك دعاء المذاكرة يارب ينفعك
اللهم انا نسألك فهم النبيين و حفظ المرسلين و الملائكة المقربين اللهم اجعل السنتنا عامرة بذكرك و قلوبنا بخشيتك و اسرارنا بطاعتك انك علي كل شيء قدير

و بعد الانتهاء من المذاكرة
اللهم اني استودعك ما قرأت و ما حقظت فرده عند حاجتي اليه انك علي ما تشاء قدير و حسبنا الله و نعم الوكيل

و في بدايه الامتحان
اللهم لا سهل الا ما جعلته سهلا و انت تجعل الصعب اذا شئت سهلا

ان شاء الله بالنجاح و التفوق بس ابقي ادعي لي

اوعى تفكر يقول...

لا انا مش بضحك عليكم يا ام احمد
انا بكتبلكم فى الخفى
يعنى بستنى الفرصه واقعد على الجهاز

Gannah يقول...

اوعى تفكر
دا انا بقى جيت وانت فى الاجازة
ربنا معاك مامتك عندها حق المدونة هتستنى واحنا كمان فى انتظارك و يا ريت ترجع لنا بأخبار حلوة
تحياتى

غير معرف يقول...

بالتوفيق ان شاء الله

صلطح يقول...

السلام عليكم
------------
اخى فى الله جزاك الله خيرا على زيارة مدونتى الكريمه
بس هو ده الى فى كل البيوت شيل النت شيل الكمبيوتر قعد ذاكر
مفيش جديد
----------------
وصلطح صلطح ياعم الحاج

alqassam يقول...

ربنا معاك يارب وان شاء الله هتنجح

Unknown يقول...

السلام عليكم
ايه يا معلم انت مقضيها مواقع اساسا وتقولنا وداع انت هتشتغلنا ولا ايه ما بشوفك كل يوم وانت مقضيها محيك ويلا كورة ومصراوى جت على المدونه الغلبانه دى وتقولى هبطل دا انت اونطجى خاللص
يلا من غير سلام

محمد مارو يقول...

اخى الفاضل
ربنا معاك و يوفئك

و ينحجك يارب

احنا عاوزين نغير البلد دى للاحسن و الاحسن انك تذاكر و تتفوق

بس يا جميل
انا شاب مش فتاه محمد مارو انا

Hossam Nasr يقول...

ساعات قليلة لنتحد ولو لدقيقة
الساعة الرابعة عصراً نرسل رسالتنا الأخيرة
http://kawlansadida.blogspot.com/2008/05/blog-post_24.html

26.05.2008

حسن مدني يقول...

أخي العزيز
كان حدثا سعيدا أن تركت تعليقك عندي، لتدلني على هذه المدونة اللطيفة،
ربنا يوفقك في امتحاناتك، وإن شاء الله يكون فوز الزمالك بالكأس فال خير

تحياتي

أخـــ مسلمة ـــت يقول...

والله خيرا فعلت
ربنا يوفقك
و يعينك في الامتاحانات
و في انتظاركم مرة أخري

بلسم المعرفة يقول...

ربنا يعينك ويوفقك

jejemam55@gmail.co يقول...

اه والله دى اجازه صغنونه فعلا مش زى الناس اللى بتمتحن شهر يعنى
ان شاء الله تبقى اجازه مثمره بالتركيز والتفوق وتثمر بالنجاح ان شاء الله

مدونه لذيذه
رعاك الله